Lokacija
Lipapromet d.o.o.
Radnička cesta 220a
10000 Zagreb
Hrvatska

t: +385 1 2415 222
f: +385 1 2415 244
e: info@lipapromet.hr
w: www.lipapromet.hr

Radno vrijeme:
pon-pet: 07:30-15:30
sub: 08:00-12:00

 
 

Poštovani, s ciljem poboljšanja usluge, ova stranica koristi kolačiće. Više o politici privatnosti pročitajte ovdje.

Ostankom na našim stranicama slažete se s uporabom kolačića.


 
Rasvjeta biblioteke
Osnovna namjena opće rasvjete je olakšati orijentaciju te, s obzirom da se radi o nepoznatom okruženju za mnoge, sprečavanje potencijalne opasnosti. Budući da je frekvencija posjetitelja obično vrlo visoka, osvjetljenje bi trebalo biti barem 200 lux-a. Naglašena rasvjeta čini atmosferu manje formalnom.... [više]
Rasvjeta dječjih soba i soba tinejdžera
Dječje sobe imaju mnoge namjene: mjesto za ludiranje i igranje, za kreativne aktivnosti, za gledanje televizije, za igranje na računalu i učenje. Zbog raznolikosti namjena, stupanj osvjetljenosti mora biti jednak u cijeloj prostoriji.... [više]
Rasvjeta učionica
Učenje je zahtjevna aktivnost. Njezinim složenim zahtjevima lakše je udovoljiti  ako je obavljanje vizualnih zadataka, poput usvajanja informacija vizualnim putem i pisanja, olakšano dobrom rasvjetom. U takvim se uvjetima poboljšava koncentracija, a sposobnost usvajanja informacija raste. Kada rasvjeta pridonosi ugodnom ambijentu, olakšano je slušanje i komunikacija.... [više]
Rasvjeta konferencijske dvorane
Multifunkcionalne konferencijske dvorane trebaju udovoljavati brojnim zahtjevima. Koriste se za interne projektne sastanke, za prijem posjetitelja, za prezentiranje informacija klijentima. One moraju poticati živu raspravu, temeljito savjetovanje te udovoljavati potrebama multimedijalne tehnologije.... [više]
Rasvjeta zimskih vrtova
Zimski vrtovi proširuju kuće. Oni pružaju dodatni stambeni prostor i služe kao staklenici za ljubitelje biljaka. Na taj način djeluju kao drugi dnevni boravak pa su tako svjetiljke za dnevne boravke ispravan odabir za te prostore.... [više]
Rasvjeta ordinacija
Ono što je najvažnije u ordinaciji je komunikacija između doktora i pacijenta. Oba se moraju koncetrirati – pacijent se mora koncentrirati tako da ne zaboravi ništa što treba biti prijavljeno, a liječnik tako da detalji i razvoj pritužbi pacijenata budu registrirani. Mentalna budnost koja to zahtjeva je promovirana od strane visokog stupnja vizualne udobnosti.... [više]
Stranica 2 od 10Prva   Prethodna   1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  Sljedeća   Posljednje   
// Za Coockie //Za MC